Kurşunsuz Benzin 95 Oktan
Farklılaştırılmış olsun ya da olmasın ülkemizde lisans sahiplerince
piyasaya arz edilen akaryakıt türlerinin tamamı Avrupa Birliği
standartlarına ve EPDK tarafından belirlenen teknik düzenlemelere uygun
olmak zorundadır. Bu kapsamda yakıt türüne göre hepsi araçlarda güvenle
kullanılabilirler. Farklılaştırılmış ürünler ile diğerleri arasında
kalite vb. düzenlenmiş özellikler bakımından otomobil, otobüs, kamyon,
tır, traktör vb. araç türüne göre sınırlayıcı ayrımlar bulunmamaktadır.
Yeni Nesil V/Max Kurşunsuz Benzin 95 ile 100 litrede 4 litreye varan yakıt ekonomisi
Akaryakıt katkıları endüstrisinde dünyanın en önemli firmalarından biri
olan Afton Chemical’la ortaklığımız çerçevesinde Petrol Ofisi için özel
olarak son akaryakıt teknolojisiyle geliştirilen Yeni Nesil V/Max
Kurşunsuz Benzin ürünleri, İngiltere’de bulunan Bağımsız Tickford
Powertrain Test Merkezi’nde ve Afton’un İngiltere ve Amerika’da bulunan
test merkezlerinde test edilmiştir.
Yüksek Afton teknolojisi kullanılarak geliştirilen Yeni Nesil V/Max
Kurşunsuz 95, özel ve etkin patentli formülü sayesinde, DIG (direkt
püskürtmeli benzin) motorlarda da enjektör ve süpablarda üstün temizlik
sağlayarak yakıt sisteminde ve motorda tortu oluşumunu önler.
» 100 lt’de 4 lt’ye Varan Yakıt Ekonomisi
Motorlardaki sürtünme, özellikle silindir yüzeyinde hareket eden piston
ve segmanlarda yakıt tüketimini arttırarak gücü düşürür. Sürtünme
önleyici katkı metal yüzeylere yapışarak bir tabaka oluşturur ve bu
sayede metal-metal temasını azaltarak sürtünmeyi azaltmış olur. Yeni
Nesil V/Max Kurşunsuz 95 ürününün formülündeki etken maddeler ve
sürtünme önleyici katkısı sayesinde yüzeyler arasındaki teması
azaltarak, sürtünme kayıplarını ve aşınmayı en aza indirir ve bu sayede
yakıt ekonomisi ve uzun motor ömrü elde edilmesini sağlar.
Petrol Ofisi tarafından gelistirilen kurşunsuz benzin ürününün
performansı katkısız benzin ürünleri ve katkılı benzin ürününü
karşılaştırılarak ortaya konmuştur. Katkılı ürünün, yakıt tuketimi
uzerine etkisi İngiltere’de bulunan Bağımsız Tickford Powertrain Test
Merkezi’nde yapılan US EPA FTP-75 (United States Environmental
Protection Agency Federal Test Procedure) – ABD Test Prosedürü ve ECE
(Economic Commission for Europe) Run Cycle – Avrupa Test Prosedürü’nün
emisyon test döngüleri ele alınarak belirlenmiştir.